Sista minuten!

Förlåt för dålig uppdatering. Men det är sommar. Jag har varit jättetrött. Jag har haft noll inspiration. Med mera.

Nu får det vara nog med regn! Jag är nu jättesugen på sol! En sista minuten hade inte varit helt fel. Vi har nu hittat en. Men man vet aldrig vart det slutar.. Förhoppningsvis slutar det bra. Jag vill verkligen att det ska sluta bra:) Snälla, snälla, snälla! Så känner jag. Det ska bara funka med folks jobbtider. Gah. För jobb alltså. I alla fall tdierna. Hade det inte varit för jobbet hade man ju inte ens haft råd;)

Kommentarer
Postat av: Marie

följ gärna mitt nya nyttiga liv i min blogg ;)

2009-08-10 @ 18:49:33
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0