Badmintonträning:)

Idag visade sig att jag hade möjlighet att spela badminton! Jag blev givetvis megaglad och rusade till hallen. Eller a, jag fick skjuts för det regnade.. I vilket fall var det skoj och tiden gick fort. Sedan att jag spelade mindre bra är en annan sak.. Hmm, nej det var lite klurigt faktiskt. Reflexerna var inte vad de borde vara. Men förhoppningsvis ska det gå bätte till hösten. Jag kände mig rätt stark i armarna i alla fall. Men benen ska jag nog inte nämna.. De ville inte röra på sig för mycket om man säger så. Jag tror jag behöver koncentrera mig bättre. Om jag gör det blir det lättare. Det är i och för sig inte så konstigt. Det ska bli min nya styrka tror jag. Att koncentrera mig, hålla fokus hela matchen helt enkelt.

I övrigt har jag även jobbat idag. Och ätit choklad. Jag gillar det:)



Koncentration vid serven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0