Experiment..

Man kan föra dagbok. Man kan föra träningsdagbok. OCH man kan föra matdagbok. Jag har aldrig i mitt liv fört matdagbok för jag har tänkt att det verkar så jäkla löjligt på något sätt. Vadå? Man äter väl bra eller? Det var i alla fall vad jag tänkte.. I alla fall så har jag antecknat ALLT. Bara tanken på att jag skulle anteckna allt gjorde ju givetvis att jag var duktigare idag med maten än va jag brukar.. MEN, trots detta visade det sig att en TREDJEDEL av allt jag åt är rent skräp. Typ småätning. Inte mycket åt gången. Men onekligen blir några cashewnötter, plus en tredjedels polkagris, plus två kex, plus två rutor choklad VÄLDIGT mycket i kaloriväg. Så nu har jag gjort det experimentet. Tydligen var jag inte så nyttig som jag vill tro att jag är:P Har någon annan testat detta någon gång? Jag tror jag är lite av en vetenskapsnörd innerst inne som älskar experiment; anteckna, analysera, räkna ut.. Ni fattar. Detta var ett uppvaknande på något sätt. Och då var ändå detta en måndag. Som jag själv tyckte jag var duktig på! Jag skulle inte vilja räkna ut min matdag i lördags eller söndagsXD O, no..

Nu får det vara slut på experimenttjat. Jag ska sova nu, man har ju ett jobb att sköta;)

Godnatt! Och ha det bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0