Födelsedagspresenter

Nu har jag suttit hela morgonen med Elins present. Men bra blir den! Jag lovar att berätta vad det är. Men inte förrän på söndag;)

Lördag är det alltså idag då. Vilken chock jag fick ( på ett bra sätt) imorse när jag upptäckte att jag inte behövde gå upp asigt tidigt för att jobba. Jag kunde ligga kvar en stund. Så det gjorde jag. Därefter har jag alltså fixat med present. Men den är faktiskt snart klar! Sedan måste jag som sagt fixa Agnes present med.. Men det ska ordna sig. Nästa vecka så.

Jag vet inte om jag sad det men tillslut blev det en spontanresa till Gothia Cup. Det var riktigt skoj! MIn bror gick nämligen till kvartsfinal med sitt lag. B-slutspel i och för sig. Men ändå:) Så jag betsämde mig för att åka och kolla på den. Med min morfar. Klockan två gick då matchen men de spelade väl sådär.. De hade tydligen spelat bättre. Lite synd. För det var en jämn match. Men de var nöjda med äventyret ändå och det är ju det viktigaste:) Jag kom hem sent sedan. Trött som bara den. Jag såg lite andra matcher än min brors dessutom. Det kan man inte tro om mig. Fotbollsnörd som jag är. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0