Ps..

I lördags hade jag en riktigt härlig solningsdag då jag bara låg och läste och vilade. Det var hur härligt som helst! Bland annat läste jag en tidning som handlar om psykologi. Tidningen hette PS! personlig utveckling och psykologi. I den läste jag om många riktigt intressanta saker. Bland annat vikten av att ta tag i saker och inte skjuta dem framför sig.. Jag kände igen mig lite väl bra när jag läste den artikeln. Skrämmande likt alltså. I vilket fall så har jag nu tagit tag i en sak.. Eller a, egentligen var det väl mest mamma som gjorde det i slutändan:P Haha, men jag hjälpte i alla fall att ta tag i det lite. Det vi nu har gjort är att vi fixat min dator! Hur bra som helst! Nu har jag både internet och virusskydd;) Det är ju kanoners det här. Nästa sak jag ska tag i är att jag ska rensa bland alla miljoner bilder. Sedan ska jag skicka en en del till framkallning med. För att slutligen kunna göra ett fint album:) Att fixa med kort är rät skoj egentligen. Men det är som med det mesta; det jobbiga är att ta sig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0