Badminton klockan tre:)

Så här under sommarmånaderna är badmintonträningen nerlagd. Det har med halltider och tillgänglighet och allt vad det är. Så juni och juli får jag helt enkelt klara mig utan min favoritsport. Fast idag blir det faktiskt träning ändå! Det ska bli väldigt kul med tanke på att jag inte kunde träna på hela maj ( dels var jag sjuk och sedan var det fullt upp med plugg och skolan dessutom). Så det ska bli helt enkelt bli riktigt skoj att köra ett pass. Nackdelen är väl att jag missar Söderlings final.. Mot Federer och allt.. Men tennis matcher kan ju hålla på i ungefär hundra år så slutet kan jag nog hinna se ändå:)

Mot hallen alltså! Vid närmare eftertanke måste jag nog skynda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0