Hemma från Danmark.

Jag har nu kommit hem från Danmark! Givetvis har semesterkilona hoppat på mig, igen! Vad är det med mig och viktuppgång efter semester? Jag blir tokig. Men nu har jag ju plötsligt två mål istället för ett.

1. Gå ner extrakilona från Frankrike
2. Gå ner extrakilona från Danmark..

Lite nya mål är ju alltid trevligtXD Nej, nu jävlar. Jag var jättebestämd före jag åkte till Danmark, jag är än mer bestämd nu!

Nu får jag ta i med hårdhandskarna. Fast kanske är inte en midsommar full med jordgubbar och glass den bästa uppvärmningen? På måndag ska jag i alla fall börja gymma på ONYX. Alltid något.

Jag är motiverad, och jag lovar att uppdatera om allt som händer här. Är någon med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0