Som gjorda för badminton.

En del övningar är ju som gjorda för badminton; till exempel utfall och ''plankan''. De var några av de övningar som jag körde innan. Ganska jobbigt faktiskt, jag är inte direkt van vid att köra sånt här. Men jag borde göra det mer, både för badmintonens skull och för min styrkas skull. När det gäller sån här träning så har jag alltid undvikit den. Jag har inte velat. Men idag så! Mohaha, here I come. Sommaren 09 tänkte jag säga men det känns lite sent påtänkt.. Jag satsar på att vara rejält förberedd inför nästa sommar istället;)

Kroppsstyrketräning är helt enkelt bra. Jag varvade situps, plankan, utfall, tåhävningar och '' 90 grader mot vägg''. Jag tog till och med chansen att vara utomhus. Det kändes bra, dessutom var vädret kanon! Imorgon ska det faktiskt bli ännu bättre har jag hört. Min bränna skulle kunna förbättras, hehe. Jag har inte mycket till pigment..





Haha, jag insåg även att jag svankar och har en putig rumpa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0