Det första inlägget

Tanken är helt enkelt att detta ska bli en blogg om välbefinnande. Enligt mig infattar välbefinnande både fysisk och psykiskt välbefinnande. Att man har en bra balans mellan mat, träning och hur man trivs med sig själv som helhet.

Jag har själv tränat i stort sett hela mitt liv. Badminton är det jag mest håller på med, förutom på sommarmånaderna då jag löptränar en hel del. När det gäller maten har jag varit mer eller mindre duktig, och när det gäller det psykiska har jag alltid som inställning att vara positiv och tänka framåt.

Mitt intresse för träning, kost, hälsa, mental träning och psykologi är någonting som stärkts mer och mer och genom den här bloggen vill jag ta upp det mesta. Det kommer bli blandade inlägg, både personliga, men också generella tips som alla kan inspireras av.

Mitt mål är att människor ska inspireras och förstå att man kan sätta upp mål och förbättre, eller behålla, sin situation. Sedan är denna blogg även ett sätt att för egen del sätta upp mål inom välbefinnande:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0