Träningsdagboken; vecka 40

Måndag: Våtväst, och lite simning, 45 minuter
Tisdag: Simning, våtväst, 60 minuter
Onsdag: Badminton, 90 minuter
Torsdag: Badminton, 90 minuter
Fredag: Simning, våtväst, 45 minuter
Lördag: Vila
Söndag: Badminton, 120 minuter

Det var väl egentligen allt. Denna veckan är jag för övrigt inte på ett blogghumör. När är jag det förresten? Eller när skulle jag hinna? Inte vet jag. Denna veckan har varit tuff i skolan. Speciellt eftersom jag kom på dagen före att jg hade prov. Med mera. Dumt Johanna. Jag är inte bäst på det där. Med att börja i tid. Jag skulle vilja vara duktig på det, jätteförberedd, och inte alls nervös. Men så är det inte riktigt denna veckan.. Eller andra veckor över huvudtaget:P hehe..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland ämnen såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 11:09:14
URL: http://biggest-loser.se/
Postat av: Mariaserena

fy vad avundsjuk jag blir på dig människa! jag har inte kunnat träna på 2 veckor för jag gått på penicilin... men idag är sista dagen! yeey :)



hur som helst, följ gärna min blogg. startade om från scratch så tar väl ett litet tag innan den är i full gång men håll dig uppdaterad! kram

2010-08-25 @ 12:33:41
URL: http://bahrettah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0