Jag är frisk! :D

Nu sitter en glad Johanna här. Hon har nämligen blivit frisk nu! Woho! Me like. Äntligen kan jag träna igen. Detta firade jag med att ta en löprunda. Det gick förvänansvärt bra. Jag sprang i och för sig i pensionärsfart, men ändå. Det är en början i alla fall.

Jag har förresten funderat på hur jag ska göra med träningen i höst. Satsa på att köpa ett Onyxkort? Eller fortsätta som jag ''alltid'' gjort. Det vill säga, fortsätta med badmintonträning fyra gånger i veckan, plus annat när jag orkar. Jag vill hinna allt. Det känns dock dyrt att lägga ut en fast avgift på typ 300/ månad ett år för att kunna träna på onyx lite då och då. Helst vill jag träna där varje dag, men det går ju såklart inte ihop, det fattar til och med jag. Sedan har jag ju redan ett årskort i simhallen. Det går i och för sig ut i november.

Vilka problem man ska ha alltså. Egentligen är det rätt patetiskt. Här sitter jag och klagar på hur jag ska träna. När andra inte har råd med mat. Det är en störd värld vi lever i när jag tänker efter..

men frisk är jag! Och det kan ingen (utom möjligtvis ett svin) ta ifrån mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0