Söndagsträning

Senast i torsdags hade jag typ gett upp min egen ''badmintonkarriär''. Det gick nämligen asigt dåligt så det var ju inte så jätte upplyftande. Men idag gick det riktigt bra! Jag var värsta glad när jag spelade, höll humöret.. Bra där Johanna! Ibland kan jag gorma och skrika på planen, helt skumt med tanke på att jag är en ängel i vanliga fall. om jag får säga det själv. I alla fall så flöt det på så himla bra. För det mesta i alla fall. Et flow liksom. Sånt gillar vi:)

I övrigt ha rjag väl egentligen inte gjort så mycket mer vettigt denna dag. Jag har mest käkat godis. Inte bra inte. Vart tog min sunda kosthållning vägen? Här är den inte i alla fall. Men jag kan trösta mig med att jag tränat bra. För mycket skulle jag i och för sig tro.. Man ska ju hinna vila med, men det har liksom inte hunnits med. Jag ska snart göra en uppdatering om min sjuka träningsvecka. För störd kan man helt klart kalla den. Jag ska bättra mig. Varför måste jag vara så extrem.. samtidigt som jag inte håller kosten.. Jag måste skaffa mig karaktär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0