Torsdag.

Idag har jag nog veckans jobbigaste dag. Not. Jag börjar typ halv två. Mohaha. Med idrott. Det är den enda lektionen idag, hehe. Fram till dess övar jag inför högskoleprovet, och lär mig lite om snabbläsning. Tänk vad man skulle ha nytta av snabbläsning! Det vore kanon tycker jag. Att kunna läsa dubbelt så mycket, fortfarnade förstå lika mycket, men ändå på samma tid som innan. Jag läste att om mn läser för långsamt så blir hjärnan utråkad. Det kan nog stämma på mig. Jag har aldrig så tråkigt som när jag riktigt segar mig igenom en bok. Typ en bok man fått via skolan, och för att förstå den tänker man att man ska läsa så långsmat som möjligt så man riktigt greppar allt. Men tydligen är det fel. Och jag håller med. Så nu önskar jag mig den här boken i födelsedagspresent eller något annat trevligt;



Den är skriven av Niklas Johansson. Den kan mycket väl vara något för mig. Någon där ute som redan läst den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0