Träningsdag

Idag har det som sagt blivit sjukt myket träning. En hel dag i princip;) Dagen började med Bodystep klockan tio, och klockan fem vacklade jag ut från ett yogapass. Därimellan hann jag med spinning, bodypump och Afro Power dance. En kostföreläsning blev det med. Och inte att förglömma; en portion med pastasallad:) Mums.

I övrigt sitter jag som vanligt och funderar på vad jag ska göra av mitt liv. Hehe. Hon som hade kostföreläsningen idag var lite cool. Hon var ung, men ändå både kostrådgivare, personlig tränare och massör. Tack vare diverse folkhögskoleutbildningar. Att jag inte tänkte på det. Tur att jag lyssnade i alla fall. Så jag kunde ha det i åtanke. Lite nya planer där som sagt då..

Jag undrar hur jag kommer må imorn. Med tanke på alla träningspass. Jag kommer inte kunna gå ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0