Lördag.

Så var det helg:) Inte för att det spelar så stor roll för mig.. Jag har ju sommarlov i alla fall. Men nästa vecka börjar jag trots allt börja så det är väl bara att njuta av helgen:) Hittills har jag solat, tränat och brännt mig;) Haha..

Dagen började med en morgonpromenad:) Som vanligt.. Men med mor den här gången, eftersom hon ju har helg. Det var soligt och vackert, precis som vanligt denna vecka. Alltså herregud, solen har strålat hela veckan! Unbelievable.

Sedan begav jag mig mot stranden. Den stora, stora stranden i Ulricehamn. Skottek även kallat. Det var varmt. Just det! Jag övningskörde också.

Efteråt har det blivit en kort löprunda. Jag sprang ungefär fem kilometer på 25 minuter. Men, jag var inte trött efter den så det är helt enkelt ett tecken på att jag kan köra på hårdare och snabbare. Jag får ta och springa med bror min, då går det undan..

Nu ska jag duscha, äta, och sedan vara social. Det blir fest ikväll och det är alltid trevligt:)

Ha en jättebra lördag!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0