Söndag.

Jag är inte den som klagar på värmen. Men idag är det SJUKT varmt. Hjälp alltså. Det är inte ofta det är så. Tidigare var det mer än trettio grader i solen. Herre min skapare. Eller något.

Jag har precis ätit nu. Potatishalvor och kött med sås blev det. Hur mumsigt som helst:) Jag tror jag ska ta och trän senare idag med. Frågan är vad.. Jag kommer INTE orka springa utomhus i denna helvetesvärmen i alla fall. Så det alternativet kan jag ju stryka direkt. Nej, det får nog bli en liten tripp till Onyx igen:) Jag har räknat ut att om jag går hemifrån klockan sex, hinner jag både gå dit, träna och duscha innan det stänger.. Det är ju bra;) Antagligen ska jag satsa på lite crosstrainer och styrka för både armar och mage. Det var det jag körde sist och det var gött efteråt kände jag.

Hej då! Ha en fortsatt bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Hej! Vad kul att du tyckte min blogg verkar bra! Välkommen åter :)



Läste att du kom från Ulricehamn, har bott där :)

2009-06-29 @ 08:20:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0