Träningsupdate:

Tyvärr har jag inte mycket att uppdatera. För idag var jag i Borås med några vänner:) Mycket trevligt det med måste jag säga. Det blev en del shopping och så, skorna jag köpte ska användas redan imorgon på skolavslutningen. Det är helt sjukt att det är imorgon! Den sista dessutom. Helt otroligt, för nästa år är det studenten. Ett år kvar i skolan, sedan får jag se vart vingarna bär.. Jag vill helst åka utomlands, och kombinera mitt intresse för badminton:)

Jag tror ändå jag ska ta en löprunda, bara min bror kommer hem. För som det är nu är det inte jättetrevligt. Det regnar, och blåser. Allmänt kallt helt enkelt. Man kan ju träna inomhus såklart, men för tillfället har jag en förkärlek för löprundor.

FRED PERRY TRICOT TWNTAPE JKT CORALL

Möjligtvis får det bli en promenad i regnkläder. Helst hade jag velat ha denna tröja under:) Jag gillar färgen, den är från Fred Perry och kostar 799:- på bland annat Stadium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0