Värme

Alltså, det är sjukt varmt!! Jag kunde gå i linne när jag skulle till jobbet i morse. Och då gick jag ändå klockan halv sju.. Så ja, värme är det gott om faktiskt. Men det är såklart härligt:) Just nu har det dock börjat åska.. Hmm.. Det mullrar och så. Och exakt nu börjar regent ösa ner. Vad är det här? Här sitter jag och ska precis skriva om värmen också börjar den första skuren på typ tre veckor, haha. Tji, fick jag. Haha, men positivt tänkande var det ja. Det tycker jag alla ska prova på. För jag lovar det hjälper. I alla fall om man ger sig in i det helhjärtat och med en stark vilja.

Vad gör folket annars denna sommar?


En sommardag i solen:) Fast nu är jag liiite brunare;) Nu kan ingen missta mig för en snöboll längre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0