Yonex


Yonex har en del snygga kläder (mer än bara tröjan på bilden). Men grejen är den att dammodellerna är så fruktansvärt korta! Då är ändå jag kort, men om inte jag kan ha dem, vem har det då? Okej, man kan ju visa halva magen så fort man slår ett slag, men det tycker inte jag känns så bra. Det är lite tråkigt, med tanke på att kvaliten i övrigt är kanon, de är i funktionsmaterial, och det kommer nya snygga modeller hela tiden. En tröja har jag från yonex, den är oerhört slitstark måste jag säga, med tanke på att jag haft den i typ fem år.. Den hör till de äldre modellerna som tydligen var längre. Synd att inte alla är så som sagt. I övrigt är märket kanon. Väskorna är snygga, skorna bekväma, racketarna är bra m.m.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, jag älskar verkligen den där tröjan! Jag hade en sån förut som jag fick av min kompis! men nu är den för liten för mig, och jag skulle gärna vilja beställa en ny, så jag undrar, vart har du hittat den där tröjan? :)



MVH

Stolt Badminton Spelare Från Fyrisfjädern I Uppsala !

2011-04-07 @ 10:46:38
URL: http://jessicanilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0