Jogging

Igår var jag ute och joggade. Det kändes idag kan jag tala om! Mina ben ville ungefär inte bära mig när jag skulle upp imorse. Jag sov hos min mormor för övrigt. Det är mycket trevligare att sova där än att ligga hemma i ett hus i sin egen ensamhet. Min familj bara åker på semester hela tiden medan jag jobbar och sliter. Jaja, det är väl så det är;)

Men imorn blir det grejer! Då fyller äntligen Agnes och Elin år. Då ska jag som sagt ge dom mina formidabla (enligt mig) presenter. Jag tror det blir kanon. Jag ska bara göra klart dom.. Alltså finns det någon som är senare än mig när det gäller att fixa presenter i tid? Jag betvivla detta. Varför ska det vara så svårt att få saker gjorda i td? Det blir alltid så. Jag skjuter upp och skjuter upp. Menmen. Imorgon måste jag blir klar. Haha, annars får jag ju inget kan jag lämna..

Det blir mer träning imorgon också. Kanske en joggigrunda igen? Min runda är  perfekt. Jag älskar den.
 
Några andra träningstips? Jag vill ha inspiration.. Och variation.

Godnatt!



Att det ska vara så svårt att fixa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0