Namnsdag.

Haha! Jag hade tydligen namnsdag igår.. Där ser man! Det var väldigt bra, för jag fick pengar av morfar för det;) Hoho, jaja. Jag var rätt fattig tidigare så nu är jag lite mindre fattig. Det var ju rätt bra i och för sig. Pengar behöver man. Speciellt denna månaden! Herregud; Ett Lisebergsbesök, de två bästa vännerna fyller år.. Ja, det är en del helt enkelt. Så tvåhundra kronor hjälper. Vad gör jag i övrigt då? När jag inte har namnsdag? Jo jag tränar såkalrt. Inte bara, men mycket. Jobbat har jag gjort med. Därför är jag just nu väldigt trött. Som vanligt. Troligen kommer jag bli lite piggare sedan när jag varit och tränat. Jag ska till mormor efter det med. Och äta varma mackor. Toppen!

Nej, nu ska jag sluta. Jag är trött, uppochnerpåvänd och dessutom går TopDesignfinalen nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0