Bodycombat

Nu har jag kört ett pass bodycombat med min vän Agnes:) Det var jobbigt men skoj! Jag gillade det passet mycket mer än exempelvis bodypump. Jag gillar mer att hoppa än att pumpa tror jag. Nu har jag ju testat i alla fall. Fast jag ska inte upphöra med pumpandet! Jag vill ju bli starkare överhuvudtaget, så lite tålamod med vikterna kommer jag fortsätta med. Kanske redan imorgon? Jag ska ju vila någon dag med, men det gjorde jag ju i tisdags. Nu har jag i alla fall testat på bodycombat. Lite svårt var det allt, eftersom det var första gången. Men jag gjorde så gott jag kunde, och mot slutet gick det suveränt! (eligt mina mått då vill säga.. )

I alla fall var bodycombat någonting för mig som gillar att hoppa omkring och röra på mig. Svettigt blev det också.. Det var sjukt varmt inne i lokalen, och jag som svettas extremt mycket i vanliga fall blev ju inte direkt svalare av det.. Som ett bad nästan, haha. Nåväl.

Imorgon får jag väl se vilket pass det blir, eller om det blir styrka, eller om det blir cardio. Framtiden får utvisa det hela. Det enda jag vet är jag troligtvis ska ta en promenad, dels på morgonen, men ev. med en kompis sedan med.

Men ha det bra alla därute och sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du gillar combat!

2009-06-29 @ 11:48:40
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0