Choklad och promenad.

Jag är helt enkelt en sucker för promenader;) Och för choklad då;) Jag och min vän Elin tog en promenad innan, turen gick till Lidl, för de har godast choklad;) Men vet ni vad?! Jag lyckades stå emot.. Helt otroligt alltså. Alltid något. Å andra sidan går det an när det är vardag och så. Det svåra är på fredag- och lördagkvällar då ALLA i ens närhet plockar fram godis, eller annat mumsigt. Det är ju klart att en sockergris om jag inte kan stå emot då! Så länge det är vardag=okej, men vid helger och semestrar..hmm..

Jag åker med familjen på semester till Danmark om en vecka. Hur ska detta gå? Som tur är har jag en träningstokig bror med mig, så vi kommer garanterat fortsätta träna, både löpning och badminton. Danmark är som tur är ett riktigt badmintonland så det ska nog gå bra:)



Hur kan man inte motstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0