Jag vill ha tips på bloggar!

Nu har jag varit och tränat!  Eller aa, jag kom hem för mer än en timme sedan. Idag blev det lite styrka för armar och mage, samt cardio på crosstrainern. Det är väl ingen som missat att crosstrainern är min favorit?;)

Men nu har jag en fråga till er. Det vore jättesnällt med tips:) Jag vill ha tips på BLOGGAR! Jag är trött på att läsa samma gamla bloggar om och om igen. Ett tips kan ju vara att ni helt enkelt kommenterar så  besöker jag såkalrt den:) I övrigt skulle jag vilja läsa inspirerande bloggar om träning, kost, mental träning m.m. Så har ni tips på sådana, hojta till! Tack:)

Nu ska jag vara jättenyttig och äta marshmallows ( stavade jag rätt). Det är ju så gott! Vita och fluffiga, mmm..

Ses imorgon! :) Då blir det dessutom mer uppdatering från mig! Ha det bra i helgen med allihopa! :)




mmm...

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Du får gärna kika in på min om du vill!:)

2009-06-26 @ 21:40:54
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0