Löprunda.

Jag känner att jag ah riktig tur som bor så bra. Det finns faktiskt fördelar med småstäder, i alla fall om man som jag bor nära skogen:) Då är det lätt att ta sig ut och springa. Hur underbart som helst ju! Sedan efter det ha rjag ätit en grymt god måltid, nämligen min favoritpastasallad:) Den måste jag lägga ut recept på ju.. Jag unnar alla att äta den. Egentligen är den godast med quornbitar. Jag älskar quorn, och annan vegetarisk mat med dessutom. Så bli inte förvånade i fall det kommer bli en del vegetariska recept här.. Mumsigt. Jag tror jag kan ha smittats av min vän Elin. Hon är vegetarian. Sedan är det dessutom snällt mot miljön att vara vegetarian:)

Löpning är i alla fall ganska gött tycker jag. Idag sprang jag fyrtio minuter, det är perfekt. Annars har jag en annan runda på 25 min också som är populär med. Det beror lite på hur mycket tid man har och så, och om man vill springa snabbt eller bara lunka omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0