Träningsdagbok; vecka 25

Denna veckan hade jag kunnat träna lite mer intenisivt egentligen;) Men jag var ju trots allt på semester.

De träningsmomenten som jag skriver in i detta schema kommer vara i huvudsak högintensiv träning. Jag kommer alltså inte nämna de promenader jag tar. Jag tar ju så många promenader så jag kan inte komma ihåg alla.. Men inte denna veckan alltså;)

Here we go..

Måndag:---
Tisdag; Löpning i 45 miniter
Onsdag: Löpning i 40 minuter
Torsdag:---
Fredag:---
Lördag: ---
Söndag: Badminton, 90 minuter

Men nästa vecka så! Imorgon börjar jag träna på ONYX. Det ska bli härligt. Det blir en lära-känna-gång så att säga. Jag och Karolina ska gå runt och se lite hur det ser ut, kolla upp när pass går och även styrketräna lite. Jag hoppas på att det finns en crosstrainermaskin. Jag tror det finns det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0