Träningsdagboken; vecka 37

Vecka 37?! Hur gick det till..?! Vart tar tiden vägen, jag måste göra något åt mitt liv känner jag..

Måndag: Löpning, 45 minuter
Tisdag: Löpning, 30 minuter
Onsdag: Simning, 30 minuter, Badminton, 90 minuter
Torsdag: Löpning, 30 minuter, Fotboll, 90 minuter, Badminton, 90 minuter. ( Ja, jag var sjukt rastlös denna dag)
Fredag: Simning, 60 minuter, våtväst, 20 minuter
Lördag: Be ready.. Bodystep, 60 minuter, spinning, 45 minuter, bodypump, 60 min, afro power dance, 60 minuter, Yoga, 45 minuter ( träningskonvent på onyx)
Söndag: Badminton, 140 minuter

Få se nu.. 14 timmar.. Ehe.. Jag kan ju i alla fall säga att badminton och fotbollen är i alla fall inte megaintensiv hela tiden, inte simningen heller. Jag simmar ungefär lika snabbt som en gravid sengångare typ. Så jag lovar, jag blir inte utsliten, och äter gör jag! Men jag lovar, inte fler sådana här extrema veckor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0