Bodycombat

Idag blev det ett bodycombatpass:D Hur kul som helst! De passen går bara på torsdagar så det gäller att passa på. Skoj som sagt. Och svettigt. Vad har jag gjort annars idag då? Jo jag har jobbat såklart. Samt fixat med Elins present. Det kommer bli kanon känner jag på mig. Och det känns ju bra;)

I övrigt har det det inte blivit mycket mer. Jag tog en tupplur, eller en kraftnapp som jag så vist döpte det till häromdagen;) Haha. Vilken kväll. Det känns skönt att det är fredag imorgon mer. Vilket betyder sista jobbdagen på några dagar. I övrigt så är i och för sig jobbet okej. Men man vil ha ledighet också. Träningsmässigt får det nog bli en vilodag imorn med. Jag har tränat en väldig massa dagar i rad nu. Fredag och vila. Det låter bra.

Just det! Jag har ätit mjukglass också;) Med karamellströssel..



Hur gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0