Fredag!!

Äntligen fredag! Underbart känner jag. Jag är helt utmattad efter en jobbhelg (därav ganska dålig uppdatering..) men nu är jag piggare! Jag körde ett spinningpass nyss. Det kändes riktigt bra i benen! Det känns som om jag blir lite starkare på något sätt. Förhoppningsvis förbättras min kondition med. Det kommer jag ha nytta av till badmintonsäsongen.

Ni där ute! Har ni något tips på någon annan rolig träningsform? Sport? Pass? Vad som helst? Jag vill ha tips. Och få reda på vad som finns därute. Det finns säkert massor med saker mana ldrig provat på. Men som skulle vara askul:)

Helg nu då alltså. Gött! Ikväll blir det lugna gatan. Det har ju varit en del fartfyllda helger tidigare.. Men nu blir det lugnt. Imorgon ska i och för sig en del kompisar komma hit. Troligen blir det lite film, kort. Ja, lugna saker helt enkelt. Härligt tycker jag.



Så här glad är jag idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0