Måndag

Idag är det en ny härlig måndag. Nej, jag är inte alls på klämkäckt humör idag.. Det regnar. Som vanligt. Men det är ändå en väldigt trevlig dag för jag ska snart ner till kinarestaurangen och äta lunch med mian vänner:) Vi ska fira Elin idag. Hon blir 18 år. Den lilla loppan. Nu har hon dessutom fått sin present som jag nämnde och självklart gjorde den succe! Mohaha. I alla fall, det var ett fotoalbum hon fick. Proppfullt med bilder på alla möjliga äventyr som vi varit med om. Det var en ganska tidskrävande present kände jag. Anledningen på att det blev så bra är för att hon tjatat i åratal om att hon måste komma hem till mig och råna mig på bilder. Men det har såklart aldrig blivit av. Så nu fick hon ALLA bilder på ett usbminne, plus en del som papperskort i ett album:) Kanon kände jag när jag kom på iden. Det tyckte hon för övrigt också;) Så nu är jag glad att jag kunnat glädja henne. Agnes blev också glad över sina träningströjor hon fick. Vilken tränande person gillar inte crafttröjor liksom?

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0