Onsdag.

Idag fick jag jobba lite längre. Ända till två! Okej, så extremt länge kanske det inte är egentligen. Men det tycker jag.. Jaja, det ger pengar i alla fall. Det behöver man alltid. Det är förresten farligt att städa på Lindex. Jag vill ju slänga mig över alla kläde roch prova dem. Jag tror att det gömmer sig en shopaholic i mig. Inte så bra.

I övrigt så är jag jättetrött idag! Usch. Helt degig. Men jag vill ändå träna, SÅ seg är jag inte så jag inte tänker träna;) Haha. Spinning blir det idag. I 45 minuter. Följt av ett Bodybalancepass. Det ser jag fram emot. Det jag mest ser fram emot är avslappningen på bodybalancepasset;) Sist lyckades jag ju somna.. Jag får se hur det går den här dagen.

Ha det bra alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0