Persika

Nu har jag precis avnjutit en mumsig kvällsmat i form av mackor, persika och bakelser;) Haha, det är ju perfekt efter ett tufft spinningpass med core.. Eller kanske inte, men gott är det! Persikor är för övrigt oerhört gott:) Speciellt om de är sådär litepå gränsen till övermogna, söta som sjutton.

Vad händer annars då? När jag inte pratar om persikor? Jag måste tyvärr säga att det är väl inte så mycket roligare än så denna kväll. Jag har tänkt lägga mig tidigt ikväll. Så jag är redo för jobbet imorgon.. Det blev lite väl sent igår så idag var jag som en nyvake zombie ungefär. Kanonbra. Som tur är är det inte oerhört tankekrävande att städa. Det var tur idag kände jag.

Godnatt! Och ät persikor;) Det är dagens tips:P



Å, vad jag gillade den serien när den gick på tv..Man skulle vara barn igen, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0