Tisdag, presentplaner och trötthet

Hjälp vad tiden går fort! Det var ju fredag nyss?! Med ny helg och allt. Men plötsligt är det början på en ny vecka så det är väl bara att sätta igång.

Hittills i veckan ha rjag inte gjort så mycket. Det har å andra sidan bara gått två dagar.. Knappt det ens. Men i vilket fall har det jag gjort varit j*kligt bra. Om jag får säga det själv. Det är inte ofta jag berömmer mig själv ( det måste jag göra oftare). Men nu har jag gjort det då:) I vilket fall, ni vet väl hur svårt det är att komma på den perfekta presenten till sin bästa kompis? Som dessutom ska passa i pris och allt. I alla fall, jag har nu kommit på vad hon ska få! Tro mig, de tär mycket tanke bakom.. Men jag tänker inte berätta än för jag vill inte riskera att hon läser detta. Mohaha! Jag lovar att berätta, och visa, efter att hon fått den. Jag ser fram emot detta. Det är perfekt. Ibland slår jag mig själv med häpnad med hjälp av min egen smarthet. Den visar sig inte alla dagar, smartheten alltså, men i söndags när jag kom på iden blev jag lycklig ( och chockad) över min smarta idé.. Haha, nu måste ni vara nyfikna? Den som väntar på något gott..

Vad trött man blir förresten när man jobbar! När man kommer hem i alla fall. Själva jobbet är kanon; bra arbetstider, man slipper bli rastlös, man gör något vettigt, får pengar.. Men efteråt! Man är helt utslagen när man kommer hem ju. Städning kan å andra sidan vara ganska fysiskt. Det blir till att vila en stund helt enkelt. Och äta jordgubbar..



En liten jordgubbe från mitt land:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0