Tisdag

Andra dagen på veckan då. Vad har jag gjort hittills? Ja, jobbat såklart.. Och sedan gått till morfar för att äta mat. Spaghetti och köttfärsås blev det. Riktigt gott som vanligt! Vill jag ha pasta går jag till morfar helt klart:) Man blir för övrigt väldigt bortskämd med god mat nu när mina föräldrar är bortresta. Jag varvar mellan att besöka morfar, farmor eller mormor på lunchen. Kanonbra ju! :)

I övrigt har jag tänkt träna en liten sväng idag. Jag har tänkt ta en löprunda. Om nu vädret tillåter det.. Jag ska låta maten smälta lite först. Eller hur man nu säger. Så om en timme eller två bär det av. Sedan bär vingarna av mot Rina. Film och mys är temat för den kvällen. Sånt gillar vi!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0