Träningsdagboken; vecka 28

Detta inslag har jag glömt ju! Det blir några dagar för sent, men here it comes;

Måndag: spinning, 45 minuter
Tisdag: Vila
Onsdag: Spinning, 45 minuter, Bodybalance, 60 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: Spinning, 45 minuter
Lördag: Styrka för armar och bål, 15 minuter, crosstrainer 40 minuter
Söndag: Spinning, 45 minuter

Jag inser att det blev mycket spinning den här veckan.. Jag kommer förhoppningsvis ha starka ben efter detta;)

En liten parantes bara;

Elin: Johanna, varför öppnar du inte Lokan?
Jag: Jag har ju ingen öppnare!
Elin: Men i köket då?
Jag: Dit orkar jag ju inte gå
Elin: Så du orkar träna sex gånger i veckan, men du orkar inte gå till köket och hämta en öppnare?
Jag: Ja, precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0