Träningsvärk!

Idag har jag träningsvärk. Lite här och var. Jag orkar typ inte göra någonting.. Jag känner för att sitta ner idag. Och bara dega och läsa tidningar:) Jag får se hur länge jag känner så.

I vilket fall så tränade jag igår:) Skoj som vanligt! Det blev lite crosstrainer och styrka för armar och mage. Det är armarna jag har mest träningsvärk i.. De känns blytunga. Menmen, så är det ibland:)

I övrigt så hade jag en jättetrevlig kväll igår! Jag och fem andra vänner; Elin, Agnes, Rina, Karolina och Louise, var hos mig och grillade. Tack för den kvällen tjejer! Mycket trevligt var det. Jag gillar sommarlovet för då hinner man träffas mer, alltid skoj.

Egentligen borde jag ta tag i massor med grejer idag som jag inte annars har ''hunnit''. Typ:

* städa rummet
* städa datorn
* fixa datorn
* städa ännu mer..

Såna där roliga saker som man bara skjuter framför sig samtidigt som man hoppas att det ska lösa sig av sig själv;) Oftast så är det inte så.



Åå.. Snacka om lugn. Jag vill tillbaka till den sjön.

Kommentarer
Postat av: Marie

titta gärna in på min blogg ;)

2009-07-05 @ 13:36:35
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0