Mixmatch.

Nej, jag pratar inte om ''mixandmatch'' utan om en mixedmatch.. I badminton då såklart:) Jag känner att jag får ta och skriva ett längre inlägg sedan om mitt badmintonliv, för det är verkligen någonting jag älskar och som prägla rmin vardag fruktansvärt mycket! På ett bra sätt givetvis då.

Det jag skulle säga var helt enkelt att jag som sagt spelade badminton innan. Det var skoj som vanligt, synd bara att det inte var så många med. Vi var bara sex stycken men det får väl gå:)

Jag och Elin, min ''bästis'' ( vilket löjligt ord? Kanske dagisvarning att använda det till och med) gick till träningen och vi började med att köra en mixedmatch. I mixed är man en tjej och en kille mot en annan tjej och en kille. Vi fick med andra ord möta varandra då. Man kan säga att jag bävade inför detta, det kändes som om det skulle gå kass eftersom man inte spelat på ett tag, men det var över förväntan i alla fall:) En annan sak som var lite kul var att vi alla premiärinvigde våra nya, (assygga!!!) tävlingströjor. De är svarta. Bra förklaring eller hur? ;)

Det gick alltså riktigt bra, och förhoppningsvis blir det någon mer sådan här träning i sommar! Jag hatar att sitta och dega till.. Det känns som om man skrumpnar ihop totalt och får samma vighet som en gammal tant.

Nej, nu ska jag sluta, har tänkt att följa med min mor ner till den stora metropolen; ICA!! Det är lite sorgligt att bo en småstad på ett sätt. På kvällarna står ungdomar, fjortisar och annat folk och hänger utanför ICA.. Eller utanför Videomix, ja, jag tänker fortsätta säga ''Videomix'', vad är '' Hemmakväll'' för namn? Nej, jag är inte alls konservativ när det gäller namn..

Mmm, björnbär ska jag ta och köpa då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0