Moln.

Solen går i moln nu! Gah! Jag som ska sola.. Fast jag har blivit lite röd på bröstet.. Lika bra det då kanske. Dessutom har jag lovat mor att städa huset. Så det är väl bara att lyssna på henne;)

Dammsugning av hela huset är det då som gäller.. Inte jättekul. Städning kommer jag få tillräckligt av nästa vecka när jag börjar jobba. Då ska jag städa hela dagarna. Nåväl, halvdagar. Men även städning är ju fysiskt arbete. Köket behöver verkligen städas.. Efter att jag dragit fram där. Jag gjorde fler kakor sedan förutom drömtårtan. Jag gillar att baka! Så det blev torplyckor. Jag får lägga in recept sedan. Goda är dom i alla fall. Och med lite fanatsi är de dessutom nyttiga.. Haha, nej kan det inte finnas kakor som är nyttiga? Några tips? Fler nyttiga recept är vad jag behöver.

Nu blir det städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0