Träningsdagboken; vecka 26

Måndag: Kondition på crosstrainer, ca 40 min ''nivå 3'', styrka för mage och armar, 20 min
Tisdag: vila
Onsdag: Bodypump, 60 min
Torsdag: Bodycombat, 60 min
Fredag: Crosstrainer, 15 min, ''nivå 4'', styrka för armar och mage, 20 min, crosstrainer 15 min, ''nivå 3''
Lördag: Löpning, 5 km, ca 25 min
Söndag: Crosstrainer, 15 min, ''nivå 4'', stryrka för mage och armar, 20 min, crosstrainer 20 min, ''nivå 3''

Så här har det sett ut den här veckan:) Jag är riktigt nöjd. Det blev många roliga pass! Idag vet jag inte riktigt hur det blir..

Kommentarer
Postat av: anna

Mycket du har tränat!

2009-06-29 @ 14:12:01
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0