Högskoleprovet?

Är det någon därute som ska göra högskoleprovet? Jag funderar på att göra det i år. Det kommer dock bli sjukt svårt, så något vidare resultat behöver jag kanske inte hoppas på. Jag gjorde nämligen lite tesprov på internet innan. Det gick ju .. bra:P Not. Svåt som sagt! Hur sjutton övar man in ord? Sätter sig med ett svensk lexikon eller vad.. För att lära sig allt. Jag satsar på att få åtminstone några rätt. Då hade jag blivit glad:) Hehe..

Jag har för övrigt tränat lite idag. Det va skoj:) Det blev lite badminton, med simning före det. Simning är rätt skönt på något vis. Väldigt avstressande liksom. Speciellt för min del, för så särskilt fort går det icke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0