Kladdig kaka

Mums. Kladdkaka är nog favoriten. Så himla lätt att göra själv med dessutom! Kanon.

Imorgon är det träningsdag för min del. På onyx. Så vad kan då passa bättre en uppladdning med kladdkaka;) hehe. Smarrigt värre.

Vad ha jag gjort mer då? En dag som denna. Jag simmade en kort stund på morgonen, gick till skolan, gick och simmade en kort stund igen, var tränare, gick hem. På ett ungefär. För en gångs skull hade jag inte en miljard saker inplanerade denna fredag, utan det blev en lugn hemmakväll med bara mor. Far och bror är i Skåne och spelar badminton. Själv är jag då här, och tränar jag med.

Nu är det dessutom massor med saker som jag måste komma ihåg;

1. Anmäla mig till högskoleprovet
2. Anmäla mig till en föreläsning med ha  Igor
3. Fylla i diverse lappar till skolan som jag bara glömmer av..

är det inte typiskt? Att man alltid ska glömma saker hela tiden? och när man väl kommer ihåg det är det typ föresent redan ju. Gah. Så kan de vara.

Vad gör ni för att komma ihåg saker?



Borde man ha något sånt?
De är ju i alla fall snygga. Problemet med mig är att jag alltid glömmer dom överallt. Så jag skriver aldrig i något, så därför blir det ju ganska meningslöst.. Tyvärr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0