Projektarbete

Jag får panik! Herregud. Det känns som om det är mycket större än vad jag trodde. Plus att den informationen jag ville hitta tydligen inte var så lätthittad som jag hade hoppats på. Gosh. Jag ska göra en speciell kokbok. Alltså måste man ta kort och sånt med. Jag hade ju då tänkt ha några flashiga bilder fårn alla årstider och så, men för tillfället känns det som en svår uppgift. Sommarkort? Jo men visst, jättelätt med tanke på att sommaren typ är slut.. Jösses, om det då inte finns någon snäll själ som sedan ha precis de rätta bilderna jag är ute efter. Alla bilder är ju inte körda. Men jag måste börja snart! Typ nu. Hej då! Panik..

Ni som gjort projektarbetet: Hur klarade ni tidspressen? Nu har jag ändå börjat tidigt och på något sätt känns det som om jag tagit mig vatten över huvudet.. menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0