ONYX.

Ulricehamn är inte den största staden, MEN det finns ett gym vid simhallen (som är litet och proppfullt) och ett träningscenter, ONYX. I vilket fall ska jag träna där i sommar, och det ska bli hur kul som helst! Dessutom har jag lyckats få med mig två kompisar på denna idè så det kommer bli kanon!

Och vilken tur jag hade med priset! Egentligen skulle det kostat 1650:- för att träna i tre månader och för att FÅ träna så måste man först vara medlem, vilket bara det kostar 300:-. En hel del pengar alltså för min magra plånbok. Enda sättet att finansiera det på skulle vara att ta av sommarjobbspengar då. Men jag hade sån tur, för det visade sig att det var någon sommarspecial, vilket innebar 550:- för två månader, oavsett man var medlem eller inte. Tjoho, sa jag. Jag ''tjänade'' typ 1500 kronor. Så nu kan jag både träna, OCH ha pengar kvar till annat. Den 22 juni börjar den perioden i alla fall, det passar perfekt för då har jag både hunnit sluta skolan för året, plus kommit hem från semestern:)

Det ska bli riktigt kul att testa något nytt i alla fall, annars är inte jag den som tränar på gym. Fast Onyx har ju inte bara ett gym, utan gruppträning med. Det är nog främst de träningarna jag har tänkt gå på. Men man vet aldrig hur det slutar. Jag är trots allt snål, har jag en gång betalat för något, då ska jag bannemej utnyttja det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0