Sovmorgon och morgonpromenad.

Jag vet inte om jag kan säga att jag har sovmorgon, snarare sovdag. Min första, och enda, lektion är idrotten som är klockan tjugo i tre.. Så jobbigt man kan ha det;) Då är det för övrigt brännboll, och jag älskar brännboll! Tycker det är så himla kul, men det kan bero på att jag bara har bra minnen från det.

I vilket fall började jag dagen med en promenad, före frukost dessutom. Går man före frukosten sätts förbränningen igång kan jag lova. Fettförbränningen alltså, vilket är precis vad jag behöver efter extrakilona från Frankrike.. Det är inte alltid man hinner med det annars under vanliga dagar, men börjar man inte förrän halv tre kan man ju faktiskt passa på. Jag ska skriva ett inlägg senare om fettförbränning och morgonpromenader. Det är oerhört effektivt som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0