Today's workout.

Hoho, jag känner för att vara lite internationell. I övrigt är mina engelskakunskaper inte mycket att skryta med.. Menmen, till saken nu då. Ikväll har jag tränat igen. Ja, det blev mycket träning idag.

Kvällens träning var i form av en slags premiär på ONYX. Jag gillar Onyx! Det är så himla fint och fräscht, ganska litet och allmänt snyggt. Det var inte extremt myckett folk på en liten yta heller, som det är i simhallen.. Nej, här hade man fritt svängrum. Toppen tycker jag:) Onyx var helt enkelt över mina förväntningar, det känns som om det kommer bli en god träningstid där. Jag har ända fram till den 21:a Augusti på mig. Sedan är kortet slut så att säga. Billigt blev det ju också. Två månader för 550:-. Det var bra i jämförelse med vad det egentligen skulle kosta..

Men vad gjorde jag nu då? Jo nu ska ni får höra:

Jag började med uppvärming på en crosstrainer. (woho). 15 minuter tog det.
Sedan gick jag och Karolina till hantelrummet som jag kallar det. Där körde vi lite diverse biceps- pch tricepsövningar, samt ett par magdödare. Bland annat så körde jag ''plankan'' igen. Allt som allt tog detta en 20 minuter ungefär. Därefter körde vi lite hårdare på crosstrainern igen. Det blev 25 minuter den här gången. Jag tog ut mig rejält och svettades floder som vanligt.. Men skoj var det:) Imorgon hinner jag nog inte träna på Onyx igen, och inte på onsdag heller. Men på torsdag så! Jag måste ju utnyttja gymkortet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0